Powered by Blogger.
RSS

aktif

kak tk rasa mk aktif jak update blog..... boring sa xda polah pa2 dalam bilit... mala jak makan, tdo. ne ndak badan makin jadi.. hmm..... aku tgh pkir bla la aku mk kuruskan bdn.... kawan2 ku pun kdk x mk nyuruh aku kurus.... suma xda respon ngan aku.... susah mun dak tk.. sampei bla aku mk hidup ngan badan dak tk... sedih aku.... kerana makanan badan binasa... dah la susah mk carik baju ngan seluar... mun ada pun mahal da jak... bpa igek dah baju t shirt ku harga lebih dari 70 cgek.... blm gk seluar... 70 juak.... mati aku... dlm 150, 2 helai jak pakaian aku dapat beli.... dah la nek tk bkn sng mk cari duit.

semput nyawa ku.... xkan mala mk mintak duit ngan mak.... cian ngan mak... lelah nya kerja... xkan aku mala mk mtk duit ngan nya.... ada bapak tp kdk xda bapak.... dah la x kerja... cam ne mk mtk duit.... tambah gk kaki nya sakit... nya pun x keja juak... jaga mak... kasih seorang anak terhadap ibu.... cian ku dgr nenek ku perlu inject byk2 dalam sehari... sakit da jak rasa. mk x mk, terpaksa juak sbb nya sakit.... hmm.... nek tk aku pun susah.... boring jak2 keja aku... dah la rumet x best... bkn aku racis tp aku x suka ngan rumet aku.... tension aku.... mun ada pa2, ckit2 tanya aku.... argh!!!! geram aku. apa aku polah pun nya mk tanya.... eran juak aku... aku pake energy nya ka polah kerja.... hmm.... dah2.. sabar2... xpa.. tahun depan reserve bilit ngan safwan..... mun nya mk la... huhuhuhu..... so ya jak k malam tk.... nyte suma..... eh salah. morning.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 kata2 selepas baca:

TashaTroy said...

hye nell. happy dgr ko mk aktf blog. bguslah, pat ku update hal kau, cta2 yg ta xpa ta bila fave to face. neway, i miss u alot dear. :P

Kucing Putih said...

heheheh..... boring ada laptop depan mata tapi x tauk mk polah apa.... yalah rajin2 mk update blog.... gk dalam proses tk...

Post a Comment