Powered by Blogger.
RSS

aimy farhein!

bisikan jiwa....


4th... 10.01.11, isnin.....


aku ngan aimy....

tok sorang gik kwn bait ku kat smsk dolok... kenal time form 4.. nya baru pindah dari semsah, kuantan.... knk tok dah makin jarang kontek ngan nya... bukan apa, mok msj pun rasa malas tp aku ttp ingat nya.. nya kwn bait aku ba.. i miss u a lot.... nya ada fb dolok tp knk tok xda gik... apa sbb??? tanya nya pun... byk memori ngan nya... rindu mok jumpa eh... huhuhu


p.s: aku x msj kwn aku x bermaksud aku lupak kwn... just mood nak sms makin ari makin ilang... rasa dah xda guna gik sms.... sorry la kwn2...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 kata2 selepas baca:

miSs Zie said...

ak ko x rindu ka??hahahaha

Kucing Putih said...

hahahha.... rindu la sikit sbb blog kau makin advanced.... lak ajar aku... hahahha

Post a Comment