Powered by Blogger.
RSS

Awesome!

bisikan jiwa....


sabtu, 19.02.11.... bgn pagi terus on9... baru ari tok internet laju cam biasa... mun x, nang aku rasa nak tukuk jak router jaring-ukm ya... dah seminggu x tentu on9... angol dah... hahaha... xpat on9 alu angol... heran nak??? aku tok xda keja ba.. yalah plu on9... mun x, blh mati... hahahha.... k la.. balit ngan topik asal.. awesome??? knk ya??? apa ya??? aku just mok pdh aku minat ngan blog jak... hahaa... aku mok listkan blog2 yang agak best utk ktk org baca... kedong xda keja glak ari tok, apa gik, semadi update blog...


1. Zack Zukhairi
blog nya paling best stkt tok... aku dolok baca blog nya dari latest post sampei la post2 yg dah lamak... nang best.. cgek aku suka, nya pandei lukis katun... kiut2 jak...


2. Aizul Marcello
blog nya best.. tp nya dah jarang update... dolok slalu tukar lagu kat blog. lagu ya nang best.. gambar nya ambik pun best... 


3. Daniel Adie
blog nya byk cita best pasal apa nya polah... best juak... 


4. Syafiq
blog nya best sbb nya suka polah benda lawak2... haahaha


5. Khairul
blog nya berkisar kpd norma masyarakat. nya jenis yg berfikiran terbuka... aku suka org yg blh terima org lain dgn pemikiran rasional.


6. Faiz
blog nya best sbb ayat nya best... byk sense of humor org pdh... 


7. Jantan Celaka
blog nya best sbb lawak juak... suka mencarut... hahaha


8. Irine Nadia Marcello
blog nya best sbb nya pandei bercerita... sampei follower pun lebih 10k... hebat nak??? tp nya dah jarang update... bz tek nak... nya tok adik aizul....


9. Nisha
aku suka blog nya sbb apa nya cita mmg best... lebih kurang kdk jantan celaka.. hahaha


10. Syafiran
blog best sbb nya pandei cita ngan pandei ambik gambar.. kira anak murid aizul la...




k la.. ya jak review ari tok... kepada semua, jgn sedih mun xda list dlm tok... aku baca semua blog... jgn bingung... just cdak tok la paling best antara yg best... ktk org best juak...


p.s: berbloging sbb kuantiti atau kualiti???

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kata2 selepas baca:

Post a Comment