Powered by Blogger.
RSS

kebiasaan.....

bisikan jiwa....

selasa, 19/04/11...
wow.... kebiasaan??? apa yg biasa nya?? tajuk ya ada kaitan dgn aktvt blogger bla lmk x update blog... jd kebiasaannya blogger pakei perkataan 'blog bersawang'... benda tok dah menjadi kebiasaan... aku pun dah termasok juak... nang dah lmk gilak x update blog... lebih kurang 2 bulan... nang bersawang bna la... tp bersawang gne2 pun, aku sentiada polah blogwalking... just aku mlas nak update blog... nang rasa malas nak menaip... rasa kedak xda faedah jak... hahhaa... tp gne2 pun, mun x menaip, lak x pandei nak menaip kelak mun dah lmk2... ujung2 keruk tangan naip... gikpun mun aku update pun xda guna juak sbb bukan ada gilak org baca pun... org just follow jak... nak nyuruh aku follow balit.. kak ya x pernah nak visiti blog... malas ku.. haha.. tp bukan semua org kdk ya... ne gaya... ada cdak x paham juak apa d pdh ku dlm blog tok... eh2.. alu panjang dah menaip... lak la ku story apa yg patut... tunggu k... gik mencari masa sesuai... hahaha... maybe sambung kak tok... tunggu jak... daa~


p/s: mcm2 cita nak cita tp dah lupa... lmk glk x update... hahaha

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kata2 selepas baca:

Post a Comment