Powered by Blogger.
RSS

assgmnt

minggu tk nangga banyak kerj ku tp masih juak ku ada byk masa free... hehehhe




bna kata ustaz razali, mun kta bz, kta tetap ada byk masa free... mun kta dah free glk, nang xda masa kta... ne ndak nya... mala jak tdo... angol juak... bangun2, kak ya makan, kak ya on9 n then tdo balit... ne da masa mk polah benda nak patut polah.... dah jadi malas.... nasib la aku dah x kdk ya gk.... hehhehhe



dolok aku free gilak2 sampei jadi dak ya la tek.... tp bgs juak aku ada byk assgment.... dapat juak aku polah kerja... x tdo jak2 kat bilit.... boring ku nangga muka rumet ku nak aku x bpa suka... hahhahaha



kejam x aku....



aku nang kejam ngan nya... sian nya... hahhahha xpa, sapa suruh mk masuk bilit aku... huh!



gk asa kau...... k, balit ngan topik asal.... byk juak assgment ku... prinsip pengurusan perniagaan (starbuck), manusia dan cabaran global (perubahan persekitaran) ngan hubungan etnik (budaya warisan-jatuh bangun dalam kehidupan masyarakat malaysia)...



angol ku banyak kerja... hahhaha



tp cool... aku rilex... heheheh



yg paling ku takut PPP ya... bukan apa, lecturer nya byk komen... tp nya nang best ngajar... suka ku ngan nya eh... x ngantok ku... hehehh.... assgmnt tk dah anta sbnrnya just belum polah presentation.... takut eh....



takut nya anok macam2 lak...



nex, manusia dan cabaran global... petang lak aku present... huhuhu



takut... dah la x brpa nak siap.... silap2, x tdo aku malam tk... tp xpa, sikit jak gk tinggal...



hantar assgmnt lambat gk... just present jak.... nasib bait...



yang ku riso adalah hubungan etnik... dah la xda polah pa2 gk... minggu depan mk present...... ish2... angol juak ku... dah la soalan soal selidik x polah gk....



mun dah polah lak ne sempat nak edar... terpaksa la polah dik pun... huhuhu



takut ku... nebes indah time naip blog tok pikir pasal hubungan etnik.... ne ndak, lamak gilak kerja x d polah... gk asa aku.... huhuhu... bla la mk insaf....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 kata2 selepas baca:

::SizuKa:: said...

singgah sebentar..;)

Kucing Putih said...

rajin nyer awak singgah.... paham ke ape sy tulis 2???

::SizuKa:: said...

ada juga word yang tak faham..polah? angol? tak paham. ternampak dalam fb. so singgah la tengok. huhu

Kucing Putih said...

cian awak....
heheheh
xpe.. sambil2 2 boleh blja bhs sarawak.....
heheheh.....
polah=buat
angol=pening.....
heheheh

Post a Comment