Powered by Blogger.
RSS

xda karen??? kuar enjoy la

7 MAC 2010: aku bangun kol 9++... adoh... alu x g ngadap Tuhan aku...
kantoi da jak... hahha ne ndak molah.. dah x sedar gk... bila la aku mk insaf... lmk dah x g ngadap Tuhan.
cun jak kol 10, alu cgek ukm xda karen... huhuhu panas da jak... alu la aku plan kuar (padahal dah plan lmk hahahahha)..... g mandi lok.. kak ya get ready g bus stop n 2gu bas rapid sampe dalam kol 11.30.
g kajang kak ya ambik bas u40 g pasar seni... malas mk pake ktm... mesti padat. gik pun safwan ada kat kajang... alang2, nait bas jak la g kl... nait bas g kl dalam kol 12.30... sampei dlm kol 2.... yo rabi... lamk da jak.... ne ndak nya... jalan kat kl jem jak2... angol juak nyawa ku.... tp best juak nait bas... aku dah tauk jalan g kl... lak mun mk g kl, boleh drive... hehehhehe... mun jak la. kak ya sampei pasar seni dalam kol 2 pm...


nang jem kl... dah la jerebu.....
sampei kat pasar seni, g kat lrt n then g klcc.... malas mk pkir g cne... senang gk g klcc... x susah... lrt trs sampei kat klcc.

rindok ati nangga benda tk dpn mata aih....
 sampei klcc, g makan kfc lok... nyam2.... best eh.... kenyang da jak.... nang puas makan... ne ndak nya... kebulur..
kak ya g tgv nangga cita apa yg ada... dalam list ada alice in wonderland kol 4.30....
lelah bebaris.

sedih xpat nangga... :((
sampei kaunter, nya padah kol 6.30 jak ada... huhuhu... kecewa da jak ati ku :((
dah la org lelah berbaris.....
kak ya rilex2 lok.... safwan g smbhyg, aku g jln2 lok.... boring da jak... x tauk mk polah apa. kak ya safwan padah nya balit dolok.... aku g nangga wyg jak la....
kak ya datang la si dayang.... kmk 2 jak. plan mk nangga cita alice in wonderland juak.... tp sama kedak kes 1st td.... xda gk tket kol 6.30... yg ada just kol 9.20mlm... alu la 2kar plan nangga cita true lagend....
thumb up!
nang best la cita true lagend tk.... aku nang rekomen ngan ktk org... bkn apa, aku tk suka nangga cita cina nak ada kungfu2 ba.. heheheh best.. dah abis nangga wyg, plan balit jak la.. dah kol 8.30... heheheh
gk pun xda pa2 mk polah gk... time balit ya sempat gk ngambik gambar kat dibah tk... heheheh.....
ombak!
mbiak smsk mesti tetak nangga gambar tk... nya mengingatkan kita ngan seseorang... hahhaha
mls ku mk sebut namanya kat ctok... buang masa jak... hahahahha
k la... ya jak aku mampu update k ari tk... hehhehe sampei ukm dalam kol 10.40 mlm.... bas balit g ukm nang padat gilak2.... hahahha
kdk sardin jak.... k lah.. bye... lain kali update gk.... nunggu dah xda polah pa2...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kata2 selepas baca:

Post a Comment