Powered by Blogger.
RSS

dinner...

mlm tk tek dinner.. dinner kolej keris mas.... my 2nd home after my home in kuching.... aku g sorg2 jak... sampei kat dectar bok ada temu ngan geng2... aku ddk ngan awg jak la.... nya mbiak tahun 2... nya sama pemasra ngan aku....  meja kmk org la nang byk mkn... hehehhe tauk x knk??? paham2 jak la... hahahha
tk adalah antara makanan yg ada....

nyam2.... sedap.....

majlis tk diadakan adalah bertujuan untuk meraikan anak-anak yatim dari badan pertubuhan amal bla bla...... x ingat nama tp nya dekat area2 kajang juak... n cgek gk, kedatangan pengetua baru.... Dr Ruslin Amir..... my first impression, nya tk dekat ngan stdnt.... nya raon2 sekeliling daectar tdk time stdnt polah persembahan...

time persembahan, aku nang terpegun... nang best2 jak.. xpat ku nak madah x best sbb tk first dinner ku kat ukm... next dinner is malam randau kenyalang.... kat prescot inn kajang.... dinner anak2 swk ukm....

cgek gk, aku happy sbb dapat hamper... hehehe dapat cabutan bertuah... nya x ikut org... ikut meja... no meja aku no 67 tp aku ddk mkn kat meja 66... ne ndak nya, semua mbiak pompuan sia... dah la tudung labuh.. malu ku... kak ya time org polah cabutan bertuah, nasib bait cdak dah balit... aku la mpun hamper ya sorg2... hahahah
me with hamper... hehehehe.... jgn jeles....

b4 balit, aku bergambar ngan echah a.k.a siti aishah latiff..... 
aku, echah ngan suhaimi


aku, echah ngan ehi....

time balit, aku balit sorg2 jak... ari ujan n aku berekot g ngagak bas.... aku x mk diri.. heheh mk duduk... so aku kena cepat la... hhehehhe
k la... till then... daa~~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 kata2 selepas baca:

TashaTroy said...

sweetnya kau ngn mafla ya~ :)

Kucing Putih said...

hahahhah
cute x???
hahahha
ya pun pinjam ngan kwn ku jap k begambar jak... hehehe

TashaTroy said...

oh, xhal. yg pntg cute. lalek pa ku. hahaha. :P

safwan said...

kenak suhaimi jauh gilak kat belakang? ha3, aku ingat kawu ngan echah jak.. bila aku baca statement paduhal ada gik org kat belakang..

Kucing Putih said...

bak kata raja azura, gago nak enterframe... hhahha

Post a Comment