Powered by Blogger.
RSS

last fieldwork.....

ari tk last fieldwork utk sem 2 2009/2010.... yahoo.... g seremban... awal ku bgn pagi tek... kol 7.15 pg... hehehee.... maklum la, takut aher lak... cgek gk, aku mk nyesah juak.. hehehh lmk x nyesah ba... ya takut lmbt... siap2 kemas kol 7.45 n terus g bus stop n nait bas... rami da jak.. penuh bas.. nasib bait aku nait awal.... mun x, xda tmpt ddk aku.... heheheh angol juak ku... dah la org rami, padat gk ya... ish2.. dah sampei kat fac, kumpul semua org lok. kak ya nunggu lecturer dtg n berik kertas soal selidik.. dah dapat kertas ya, dalam kol 8.45, nait bas.... g seremban 2 n b4 ya, g singgah kat r&r seremban makan lok... hehehe...
aku beli kuih penyaram 2 igek, pulut manis 2 n cucur udang 3 n lastly, air mineral... hehehhe nait bas balit n then makan dlm bas... kak ya, masih ada dlm 15 mnt, so aku trn balit g kfc.. heheheh beli bubur... lmk juak baris... angol ku.... cun2 kol 9.45 aku kuar dr kfc. hahahah
semua nangga aku sbb alku last nait bas... hahahah dah siap semua, g jln n then sampai la kat seremban 2... lokasi pertama kwsan kajian, lot2 kedai sblh jaya jusco.....
lelah polah mapping.... siap ada gambar gk ya... heheheh


1st blok lot2 kedei....


2nd blok lot2 kedei.....

dah siap mapping, dlm kol 11, g masok dalam jaya jusco.... polah mapping dlm ya gik... kepak eh... kat luar panas da jak... masuk dlm jusco best gk... sejuk... hehehhe


plan yg ada kat jusco..... lak just copy kit2 plan tk.. hehehe


bye for now....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 kata2 selepas baca:

Hailey Tereso Francis said...

uik...jeaniel, ko ada blog rpanya....ku link ko dlm blog aku....
haeliusmagnus.blogspot.com

Kucing Putih said...

ada... hehehhe
tp masih baru lagi la... x sampai setahun lg.... kalau rajin, komen2 la... hehehe

Post a Comment