Powered by Blogger.
RSS

bz week....

minggu tk nang bz aku. aish... susah mk padah. byk da jak keja. dengan assgmnt nya, meeting nya gik.. aish... tension aku. dinner pemasra 4 april juak. adoh2. angol utak ku. aku ajk protokol. nang tension juak rasa. ne nak nya. protokol jemput yb. byk dah yb d call tp semua pdh xpat dtg. ne nak nya alu la xda yb.. sedih juak rasanya.  yb2 semua gago nak election. maklumla mk get ready berkempen k election lak. mok jd adun agik ba. dapat duit lebih. heheheh.... lak boleh mtk sponsor cdak... hahahaha.... tok la sedikit gambar k tatapan ktk org nok rajin maca blog aku. mun malas, boh baca.. hahahha....

 
                           zatul ngan kak azie                        pengarah projek. kak iedah


 
           aku... heheheh... cgek jak ada.      dalam meeting sempat gik maca majalah. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 kata2 selepas baca:

safwan said...

program makan ka apa tok? ha3

Kucing Putih said...

program bersamamu....

Post a Comment