Powered by Blogger.
RSS

Dinner lagi...

aish.......... mmg bz la aku sepanjang minggu lepas... dinner pemasra a.k.a persatuan mahasiswa/i sarawak... heheeh... mmg best la dinner tok.. kenyang gilak2 aku.. byk da jak mknan... hehhe... boh jeles sapa yg x pegi. dah la byr rm20 jak. mkn nak mahal2 gik ya... mcm2 ada... hehehheheh... nang puas ati la aku makan. mlm ya juak macam2 persembahan. tp part yg paling best@lawak nya time echah n the geng betandak lagu nobody... hahahha.... nang sporting miak2 sarawak ukm... best2.... tahun depan kta g sama gik k... heheheh.....

first impression of our dinner

registration counter....

abg dhiya hafriz.... my high school senior....

kaki posing..... 

persembahan nobody dr echah n the geng... hahahah

kawasan tumpuan k begambar....

dalam bas otw balit ukm.... bas penuh... hehheheh
sorry semua, x sangka bas k balit sebuah jak... huhuhu...

miak sarawak kolej keris mas.... heheheh...
best2....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 kata2 selepas baca:

Shiqeen said...

bes nya dinner..aku rya pun sepatutnya g dinner. tapi masalah nya pagi ya ada latihan kawad. nak itam aku.xsanggup ku nak g dinner dalam keadaan xcun.haha

Kucing Putih said...

o tedah kin...
xpa.. lak kta polah dinner k ta pun... hahahah

Post a Comment