Powered by Blogger.
RSS

eXam WeeK!


bisikan jiwa....

eXam WeeK! betul ka??? hehe... betul la ya... bkn exam weak... huahuahua.. syok sendiri jak aku... hahahha....

dah gik eh.. alu melalut jak keja aku... cam tok... exam aku start isnin 12 april... first exam ku, Prinsip Pengurusan Perniagaan or kmk org gelar nya ppp jak (gaya malas stdnt.. haha). exam ya start kol 12 tgh ari... aku dah polah preparation k exam ya dari ari jemat sampe la isnin ya.... nang bna la ku baca nota ya.. hahah... sampei ngantok2 baca nota... hahah... dah ya nak, time ari exam ya, semangat lu jak bgn awal. hahah... kol 8 lbh dah bgn. bgn2 terus polah last touch up k get ready exam (padahal belek2 nota jak). dah abis stdy, g kafe jap. heheheh... sarapan la katakn. tetiba lapa ba. yalah turun g kafe. mun x, xda turun juak. dah makan ya, alu la ku balit bilit. 

balit2, alu tertido.. hahha... aku tdo ya, huh, bkn main nyaman gik.. ne nak nya, redup jak ari... dah kol 9 lebih pun x panas2. katan nyaman gilak tdo, layap tdo sampei kol 11.18 pg.. aduh2.. terkejut aku bgn.. alu berekot g jamban. mandi cepat2 n then siap semua... dah la bas gerak kol 11.30. exam kol 12.00... abis aku... aku dah agak masa time ya.. genti bas dah lepas... bla turun g bus stop, nang bna, xda bas gik. dengan nasib baitnya, ada bas zon 6 dtg. hahahah (tetak setan). bas 3 xda, nait la bas 6. kan senang.  hahah... dah ya, sampei kat dwn exam kol 11.45. kak ya, tunggu jap sampei la pengawas nunggah soh masok. dah masok ya, ddk la, apa gik... 

aku duduk krusi paling last bhgian depan. hahah.... best juak.. ada ruang kosong blakang aku... xla sempit aku mok dudok.... hahahh... ******exam ( x boleh padah)******* hahaha.... exam time.. ne boleh pdh cam ne... hahha... biarlah rahsia. abis exam jak, balit la. apa tunggu gik.. next exam ari sabtu.. haahhhah. seminggu aku cuti... nang best.. nikmat dunia.....

 ya jak la coretan k ari tok... heheeheh.... lak smbg gik.. kepak tangan naip... hahha

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kata2 selepas baca:

Post a Comment