Powered by Blogger.
RSS

koNkLusI...

bisikan jiwa....

ok. let start with monday. (5 april 2010)


  • bangun kol 11pagi. bangun2 terus on9 fb. nang xda keja la aku tok. maka dah ari senin. xpande nak stdy. huh! mun mak tau, nang kecewa la nya. bla dah on9 fb ya nang dah x ingat dunia gik. ne nak nya, geng2 lain pun masih gago main fb. blm ada mood mok stdy k final. maklum la baru senin. bkn ari minggu pun. hahahha.
  • bla dah on9 ya, aku tok alu layap. alu la x mandi sampei la ke ptg. hahahahahah... dah dlm kol 4 lbh dak ya bok g mandi. mandi pun bersebab. heheheh. mok g kuar g kajang. mok makan kfc ngan main bowling. hahahha... aku n 3 org miak kelas ku kuar.

  • first place yg d tuju, kfc. makan lok. hehehe. lapar ba. dah la x makan apa2 dari pagi. nak ngarap makanan dinner malam td x boh jak. dah masuk dlm j****n. hahahah... dah d proses jd baja kali. hahahha. dah makan, trs g tmpt bowling. nok main bowl ya 3 org jak termasuk aku. nang best la juak.

  • main bowl yalah aku suka. hehehe. first time main bowl time msk u. dolok penah juak main tp time matrik. heheheh. kat mlaka. best. time main kat mlaka la paling best. nang meriah jak upa. main kat kajang tok kdk xda pa2. boring da jak. hahahah. first game aku main, aku mng. hahah bangga. 2nd game hancus! nang kalah abis ku. byk masuk parit. hahahah... tp enjoy juak la. hahahah.

  • dah main bowl ya alu la lapar balit. hehehe. maklum la energy yg d oleh dari makan kfc td dah abis k main bowl. hehehhe.. makan kat noodle station. nyaman la juak mee nya. aik pun nyaman tp harga??? cis* punya la mahal. huh! aik honey iced green tea nok cangker k org jual aik tepi jalan ya pun dah rega RM6.90! so expensive. huh! xpa. cuba. nyaman la juak. tp x dpt ngalah air pepsi. hahahha.

  • kak makan ya, g mydin jap. beli barang k exam. aku beli pensel ngan pen. nang dah ready dlm set ya ba. murah kit. malas mok beli cgek2. nyusah jak milih2. hahahah. time nak byr kat kaunter ya la lawak nya. kwn ku x pat kuar dr mydin. bebunyi alarm. hahaha. alu la guard ya nungga manager ompuan tlg cek beg kwn ku ya. lmk juak nunggu nya mok kuar. ne nak nya, nunggu manager ya lmk juak. dah cek tek, alu la dpt kuar. bla dah kuar ya, kmk org nanyak la nya pahal??? nya pdh la yg lipgloss nya ya masih ada barcode number yalah polah alarm bebunyi. hahaha. gik asa. yalah suka mbak makeup byk2. hahah. xpa. pengajaran.
  • bla dah abis shopping ya, g balit la. apa tunggu gik. hahah. sambil2 ya, singgah jap kat kfc beli kfc k kak azie ngan zatul. tedah da jak cdak. hahaha. makan x puas gilak time dinner marek. haah. ka beli kfc ya, balit la. apa gik. ahhahah.... time nunggu bas ya, terkejut + terkesima aku. ahhaha. ada lepeh besar da jak lalu depan aku. kak ya ngerayap kat bdn kwn ku. ahhaha. alu la cdak teriak. hahah. kak ya bas rapid T430 pun dtg. alu la balit.
  • sampei jak bas ya kat kolej, aku turun n nunggu zatul ngan kak azie dtg ngambik manok. lmk juak nunggu cdak. dekta sejam. hahaha. tp xpa. tedah juak ba ngan cdak. dah selesai semua keja, aku balit la. alu la tdo tanpa mandi. hehhehe. biasa la. dah mandi petang tek. heheh. ne mok mandi gik. hahah. bkn ceridak, jimat aik ba. gik pun musim kemarau. hahah. 
tuesday (6 april 2010)
  • bangun kol 7 dowh. awal ku bangun ari tok. hahha. pahal ku bgn awal?? aku ada bengkel sahsiah diri n kecemerlangan ppspp. hahah. aku kuar dari bilit dalam kol 7.50 pagi. g tmpt bas n then nait bas. bas pun jalan la kol 8.00 pagi. aku pun turun kat ptsl lok. mok anta barang dinner pemasra. sekotak gik ya. hahah. berat da jak. huhuhuhuhu. tp xpa, aku mbak juak dengan gigih nya n dengan panas nya yg jarang aku rasa panas pagi2. heheh. sampei jak bilit pemasra, fuh! tekejut nangga ada hamper besar dalam ya. hahah. bla dah settle benda ya, aku pun kuar n g makmal 1 ppspp a.k.a bmg1. (bilik makmal geografi). 
  • sampei jak cnun, g register n ambik tempat duduk. fuh! baru lega. sejuk kit badan. hehhe. ada aircond ba. maklum la pusat kmk org tok spesel. hahaha. best juak. x la rami ne yg dtg. boleh2 la. cukup2 aku rasa. semua miak tahun 1. miak tahun 2/3 @ ajk kelab ppspp jadi urusetia. hahha. gik asa ktk org. hahah. xpa, ktk org bekerja ba. hahha. bln salu. beramal ba ngan dak junior2 ktk org. 
  • majlis perasmian start kol 9 pagi. pengerusi pusat rasmikan. abis jak nya ngepak, alu ada minum pagi jap. heheh. mkn meehun goreng ngan donut. nyaman juak tp donut ya keras. huh! x nyaman. sakit tekat makan. abis jak makan, terus g makmal statistik. kmk org miak geografi kumpul kat sia. aktvt polah kat sia. apa aktvt ya??? owh, penerangan dr lecturer cam ne nak jawab exam. 
  • first2, start kol 10.30 pagi sampei kol 11.40 pagi. kak ya rehat 10 minit n then sambung balit kol 11.50 sampei kol 1. first pasal kursus manusia dan cabaran global by dr azahan n d ikuti biogeografi by en ricky tar. hahah... nama glamer ba. mls mok kah nama bna. panjang. hahah... time dlm bilit ya sempat gik ambik gambar k laptop n main fb jap. heheh. cian nangga miak ddk sblh aku. alu demam nya riya. ne nak nya, sejuk glk kali. hahha. o tedah. 
  • dah abis semua ceramah ya, g la makmal 1 ppspp balit. masa makan tgh ari ba. hahahah. makan nai putih, ikan kembong goreng bersambal, manok kari n sayur campur. nang nyaman lah. 2 kali ku ngambik manok ngan ikan. hehehhe. nasi jak x mok tambah. hahahha. kenyang gler la aku masa ya. best2. byk da jak mknan lebih. kak abis makan, semua rehat sampei kol 2.... lamak juak rehat. ahhahah. best2. time rehat sempat buka fb juak. hahaha. 

  • next, aktvt ngan dr azima. ceramah disiplin diri n pengurusan masa. best la juak. ahhaha. nya pandei attract attention kmk org n nya polah aktvt yg x polah stdnt ngantok. enjoy la juak. tetak tebabak2.. hahah. slot nya tok paling lmk. start kol 2 sampei kol 4. tp d sebabkan nunggun miak dtg aher, alu la start kol 2.15 ptg. 


  • abis jak slot nya, rahat jap n nunggu dr noor dtg. nya akan berik ceramah kak ya. hahah... antara subjek yg paling tuf... hahha... PPP (prinsip pengurusan perniagaan)... gaok gne2 pun nya ya, nya ttp best. bgs ba cara nya ngajar miak. aish....*** panjang lebar dah ku cerita. hahah.... blm juak abis2. mun klaka tek, dah abis sa ku. hahha... abis jak aktvt nya, semua dah lega. haah. ne nak nya, semua dah kepak. mok balit tdo ba. hahhah.... tp b4 ya makan lok... ada mee goreng... nyaman la juak. aku mkn ngan ikan goreng nok tghari td. nyaman aih. hahaha
  • dah abis makan, aku ngan miak kelas ku sorg ya blit. g stesen bas n nunggu bas. bila bas dah dtg, berebut nait bas. hahha. maka xda org gilak. hahah. alu la jaket ku tertinggal kat stesen bas ya. lelah tepon kwn ku mtk tolong nya amik.. ahhaha. thaks ya! kak ya, bla sampei kolej, terus balit n then dapat msj dari pemasra pdh ada meeting n ada jamuan. aku dah agak mesti ada post mortem ba. haahh sampei jak ku kat bilit, mula la aktvt tdo ku. hhaha...tambah2 gik ujan. nang best la tdo.
  • bgn2 ku dah kol 8 mlm. hahahha tdo start kol 7.00 kejap da jak. dah la ujan masih lom berenti. tdo balit. kak ya safwan g bilit ngaro aku bgn dlm kol 8.30 mlm.. hahah. makseh ah. bla dah bgn ya, alu la lebat balit ujang. nunggu jak la sampei kol 9. kol 9 baru jalan. hahah. sampei cnun nangga org dah rami juak (x la rami ne, just exco tp x suma dtg)... kak ya start la sesi post mortem. nang x kdk post mortem. kdk pemberitahuan tugas masing2 time dinner jak. hahah....
  • dah abis meeting, rilex jap. nangga kodeng ngan sofrie dtg mbak makanan. hahahah. nyam2. best eh. dapat makan free gik malam tok. haah.. mkn2, x sedar dah 3 bungkus. hahah. nyaman gilak2. hahah. x kalak rasa nyaman dak tok kat ukm. hahahha. dah abis makan, balit la. g nunggu bas n then nait bas n then sampei la kolej. sampei2 jak terus balit bilit n tdo. zzzzzzzzzz........
rabu (7 april 2010)
  • x tauk gik larat ka x naip tp rasa dah x kabei gik... kepak gilak naip tok... lak la sambung gik... heheheh. bye...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kata2 selepas baca:

Post a Comment