Powered by Blogger.
RSS

cukup!

bisikan jiwa....

back to monday, 4/10/10.... majlis ari raya pusat kmk org. ppspp pun ari raya.. aku x join sbb hal2 tertentu... first, aku nang malas dah mok join ngan dak lain mun ada aktvt kelab pasal mkn2... jerak dah aku... semua alu nak perli aku time makan... dah la byr, kak ya siap perli org gik... malas ku... kak tok, maybe aku nang xkan join apa2 aktvt mkn2 yg pusat polah... huh! aku kecik ati..

memandangkan aku x g jamuan raya pusat, aku g meting pemasra... mok uruskan pasal majlis lan berambeh... maklum la mok mbak serami yg mungkin... so, perlu la meting kecik2... just mok bincang skit2 jak...


p.s: aku dah fed up ngan org yg suka control apa aku makan sedangkan aku dah byr... huh! it's my money ok!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kata2 selepas baca:

Post a Comment