Powered by Blogger.
RSS

pengembara!

bisikan jiwa....

lamak dah x update status..... huhuhu... sorry la k sapa2 yg tertanya2 cne aku hilang... dah bersawang dah blog tok...
aku rasa malas jak mok update blog tok.. gik kecewa tok... + gik ngan jiwa kacau... aish... susah jadi student... banyak da jak hal berlaku... nang xda mood la aku tok... tp gne2, perlu teruskan hidup juak... so??? apa gik, kita enjoy...





mok mula cne ow?? mula dari aku start balit g ukm jak la... aku balit 14 julai.. flite kol 6.00 pagi... awal da jak owh... heheh... saja jak ambik flite pagi... mok merasa ba... gik pun dapat juak sampei awal g ukm... aku balit kl k MAS... heheh.... MAS stand for Malaysia Airlines System k.. bukan Mak Ayah Support bak kata zai.... hehheh... best juak. agak terkejut juak la sbb flite kol 6 ya nang penuh.. rami da jak... aku x expect yg flite pagi penuh sbb aku rasa org gik tdo... heheh... tp semua sangkaan aku salah... xpa la... x kesah pun... aku ttp balit kl juak.. flite kol 6 tp delay sampei kol 6.20 pagi...

bila dah berlepas, agak sedih juak la.. ninggal mak sorang2 kat umah...mun ikut ati, rasa mok mbak jak mak ikut g ukm... bukan selalu ba... dah la nya tinggal sorang2.. lak mun ada pa2, x tauk brita.. sedih juak..k la. sambung balit crita.. flite pagi ya ada breakfast. heheh... makan nasik lemak.. tp nasik lemaknya tang lain jak... hahha... ada nasi, sambal, sayo kacang panjang yg dah d pendekkan, telok rebus 1/2, buah tembikai susu, kit kat, aik oren n aik tambahan aku semestinya PEPSI! nyaman juak breakfast aku.. nyam2.


kak ya, aku sampei kl cun2 kol 8 pagi... yalah best... kl baru jak mok ada sinaran matahari... mun kat kuching, kol 6 td dah ada matahari... sampei jak, terus g ambik barang.. kak ambik barang, g tempat bas.. mok nait bas g nilai.. mok nait bas g nilai sebab mok g nait ktm terus g ukm... senang gik.. murah juak... tambang bas dari klia g nilai rm2.50 jak.. kakya tambang ktm dari nilai g ukm rm2.10 jak... murah2... heheh... x sampei rm10/-. kak ya nait bas kat stesen ukm sampei kolej... daa! sampei pun kolej...

setakat tok jak cita perjalanan balit dari umah g ukm...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kata2 selepas baca:

Post a Comment