Powered by Blogger.
RSS

hilang entah kemana???

bisikan jiwa....

persoalan tok selalu jak bermain2 d kotak2 fikiran aku... aku heran la... kenak la ukm suka bazirkan duit kearah benda2 yg xda faedah ngan pelajar... angol juak ku... contohnya, penutupan sukem pun perlu mok ada bunga api... dah la bunga api ya rega nya bukan murah... mahal gik ya...  bila student nak polah aktvt n mtk peruntukan sikit alu pdh xda duit... heran juak ku...

bunga api kacak tp mahal...

knk tok mun ikut dari pemerhatian aku, ada 4 pembinaan berlaku kat ukm... cne oleh duit??? kerajaan??? ok la mun kerajaan berik duit ya.. tp yg aku heran, kenak la mesti mok polah bangunan baru byk2... kan byk bangunan lmk... dah la mok polah construction ya perlu duit byk2... cuba salurkan duit ya ngan student k polah aktvt berfaedah... jgn la gago nak molah pencemaran agik... rosak alam sekitar... cuba kurangkan perbelanjaan k pembangunan gik... bgn masih byk kat ukm tok x d pakei... cuba pakeikan semua... baru la x rugi... dah la masih bgs2... just perlu maintainence lebih jak.. bok la dpt jimat byk duit...
pemusnah alam sekitar...


p.s: cuba sedekah duit ya ngan student yg xberkemampuan kat ukm tok... kedak aku ba... hahaha... aku bknnya org kaya... mak aku pun bkn org kaya... just cukup2 jak... xda rasa kesian da jak... dah la yuran kolej mahal.... huh!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kata2 selepas baca:

Post a Comment