Powered by Blogger.
RSS

makan free~

bisikan jiwa....

ari tok bersamaan dengan 02/10/10, tinggal gik 8 ari mok 10/10/10... hahhhaha.... apakah~ sot... haahhahah
sebenarnya, ari tok tek aku xda ngluar duit pun k makan.. hahah... makan free oi.. hahaha... open house yuuuuu... tengah ari tek g open house anjuran biro tatanegara kat akademi kenegaraan kat jalan bellamy... cdak btn tok jemput cdak sekretariat rakan muda ukm... tp yg pegi x rami, so aku pun join la skali kedong ada miak kelas ku ikut.. hahahah.... polah muka x malu jak la.. hahahha.... tp, gne2 pun, makanan nang nyaman... siyes ku pdh... rasa x pernah makan jak kat sia... hahahha.... n cgek gik, aku nangga org x berebut-rebut ambik mknan... semua baris time mok ngambik makanan... maklum la makanan byk... belum tentu abis gik ba... jamuan tok tertutup ba... utk org2 tertentu.. so, aku agak bertuah la.. hahahha..... n, skali gik, ku nak madah, makanan nang high class... hahhahah.....nyam2... nyaman gilak2.. hahahha....bg sapa2 yg nangga aku ya, mun aku dgr ktk org pdh aku kedak tok jaga ktk org... " hmmm, jenel ya, semua makanan nyaman... makanan ne x nyaman d mata nya"... jaga ktk org mun ktk org pdh dak tok... aku x suka... bila aku pdh mknan ya nyaman, nang nyaman gilak2 la... tp bila aku dah pdh mknan ya nang jaik/x best/burok/x nyaman/etc, nang aku maksudkan nya.. jgn ktk org nak pandei2 polah ayat dikpun... lain org, lain lidah nya.. taste kita lain oi... gne2 pun, aku nang kenyang makan.... dbah tok gambar k tatapan ktk org....







kak ya, malam ya open house kolej.. nyam2.. makan free gik.. hahahha.... ari tok aku mkn puas2 dowh.. dah la xda kuar duit.. nang rasa kedak anak raja jak.. hahah... makan mewah2 dowh... kenyang da jak.. dah la byk lebih d tangga ku.. hahhaha... n makanan nya not bad la... boleh tahan... x nyaman gilak tek nak.. hahahah... demanda da jak... dah la makan free... hahahha..... ne nak nya, manok gik keras... daging liat, nasik hancor... hahahha... xpa2... dah makan... nyway, makseh ngan sapa2 yg nyedia makanan ya... hahahah....tp, open house tok xda ambik gambar sbb batri abis... x sempat mok caj.. hahah... k la... ya jak sbnrnya.. hahahha.... mlm tok mok tdo awal.. esok mok g sg damansara, shah alam... aku ikut program tree planting anjuran sekretariat rakan muda ukm... daa~

p.s: makan free cepat jak ktk org, tp bila makan byr, semua lari dolok.... <-------, so, jgn jd kedak tok.... bila kta dah d cop kedak tok, org x mok ngajak kt lain kali mun ada mkn free... hahahah

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kata2 selepas baca:

Post a Comment