Powered by Blogger.
RSS

takut

bisikan jiwa....

khamis, 14.10.10... aku takut... takut bukan sbb ada hantu... sbb assgmnt aku lom polah apa2 gik... dah la esok mok antar.... hantar pun bukannya ptg, b4 kol 12 perlu antar sbb kol 12 dah nak g fieldwork! arghhhhhh tension aku... nasib bait dapat fotostet miak junior pun jwpan... hahaha... tp mok nyalin gik cgek hal.... hua!!!!! malas eh... dah la ngantok tok... huhuhu...

kak ya, ari tok, aku rasa mok nyumpah jak sorg miak tok... xpa2... malas ku nak cita ctok... ktk org kenal nya asa ku.... mun x suka, pdh... x perlu mok masam2 muka.... menyampah aku.... huh! org klaka ngan kau, kau polah muka derk! huh! k la... malas nak layan kau... aku nak molah assgmnt... esok mok antar... kak ya mok packing k g  fieldwork sok... n then mok bli tket flite... hahah... daa~


p.s: aku rasa terpaksa jak kawan ngan kau even kau x mok layan aku... menyampah aku.... huh!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kata2 selepas baca:

Post a Comment