Powered by Blogger.
RSS

memori bangkit kembali part 1!

bisikan jiwa....

mei 2010... mula la perjalanan mengimbau kembali kenangan hidup d smsk terutamanya asrama sainsku.. rindu aku ngan tmpt tok... dari aku form 1 sampei form 5, tok la rumah first aku... rumah sebenar aku jarang da jak balit.. dah jadi second home... asrama tok la menyimpan segala cerita aku sejak tahun 2003 sampei 2007... lamak aku ddk kat sitok.. nang byk gilak2 kenangan aku sampei x terungkap... aku rindu kehidupan di asrama smsk. susah mok crita semua tp ctok la tmpt aku menyimpan kenangan ngan kwn2 aku... aku rindu ngan ktk org semua.. walaupun x byk gilak geng tp ktk org la yg terbaik bg aku... aku bangga ada kwn kedak ktk org... nang rindu gilak2 aku ngan ktk org...

kolam blok b yang batch kmk org polah ngan cikgu nerawi.... 
lelah polah kolam tok... berhempas pulas gik ya... hahaha

tempat jemur baju *baru polah* pewit

pemandangan blok c dari blok b.... 

aku ingat gik time aku first masok smsk. tarikh nya 8 januari 2003... aku g daftar kat dewan gemilang ngan mak ku... time tok kehidupan ku baru bermula. masa tok, family aku masih dlm keadaan x menentu gik.. aku kesian ngan mak aku... dolok pake kereta burok jak antar aku... time tok aku maseh belum berfikiran matang. aku nganok mak aku kenak x mok beli kreta baru... bak kata org, aku malu mok nait keta burok... huhuhu.... mala jak pake kreta burok... padahal aku lom tauk gik mak aku beli kreta ya k kemudahan aku juak... time tok kreta nang mahal. kinek tok baru ku sedar mak ku sayangka aku... mak, aku mintak maaf... mun xda kreta ya masa ya, susah mak mok ngantar aku g cne2... part paling sedih ku ngenang, bila mak ku balit sorang mak kreta... maklom la kreta burok tok mcm2 hal.. nama pun burok... huhuhu..... nang sedih asa... takut lak tetiba kreta rosak tepi jalan ka, apa ka.... susah juak mak ku lak... dah la nya sorg... huhuhu..... sedih aku ngenang balit nasib aku time dolok2 tp nek tok semua dah ada perubahan. aku syukur...

masok aku kat asrama ya, aku dapat bilit 1 blok b, desa aman tp bilit ya penuh.... eran juak ku... cam ne blh penuh... pihak skolah x uruskan dgn betul ka??? huhuhu.... last2 aku dapat blok d, desa makmur bilit 10... 6 org form 1, 4 org form 4... seingat aku la, roomate aku, keswarran, george, akmal, adam, hanif ngan aku dikpun la... hahah... nok selebihnya, senior.. x igat gilak... hahahha tok baru first day... hahhahaha......

k la, lak sambung gik... bila2 rasa free... hahahha

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kata2 selepas baca:

Post a Comment